La procedura de achiziție directă pentru obiectivul : Lucrari de renovare 5 grupuri sanitare
ANUNȚ DE PARTICIPARE
la procedura de achizitie directa pentru obiectivul
Lucrari de renovare 5 grupuri sanitare
1. Date contact Achizitor: ȘCOALA GIMNAZIALĂ “ALEXANDRU COSTESCU”avand CUI 20745728 , cu sediul social în București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26, România, / Fax 021 6674540, e-mail: scoala_182_bucuresti@yahoo.com.
- a) Procedura de atribuire selectată: achizitie directa.
- b) Procedura se finalizează prin: încheierea unui contract de executie lucrari cu un singur operator economic.
- c) Etapa finală de licitație electronică: NU se utilizează.
- Criteriul de evaluare ,,Pretul cel mai scazut’’
- Achiziția se va realiza și finaliza într-o singură rundă.
iii. La achiziție au dreptul să participe toți operatorii economici.
- Locul principal de executie a lucrarilor: București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26.
- COD CPV: 45232460-4 Lucrari sanitare
- Natura, cantitatea și descrierea lucrarilor ce urmează a fi achiziționate: în conformitate cu specificațiile Caietului de sarcini din documentația de atribuire și constă în achiziționarea de lucrari de renovare a grupurilor sanitare (parter, etaj 1 si mezanin), ce urmeaza a fi prestate cu înalt profesionalism și într-un interval de timp stabilit, în condițiile obtinerii unor prețuri de executare cât mai reduse.
- Denumirea lucrarilor: Executie lucrari de renovare grupuri sanitare in București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26.
- Informații privind contractul de lucrari: Contract de executie lucrari cu un singur operator economic.
- a) Durata contractului de executie lucrari: 90 zile, incepand cu data semnarii contractului.
- b) Valoarea totală estimată a lucrarilor ce urmează a se contracta: 470.000,00 lei fara TVA. Ofertele care depăşesc bugetul maxim disponibil pentru lucrari (470.000,00 lei fara TVA) vor fi respinse.
- Obiectul și termenele de executie a lucrarilor: conform caietului de sarcini.
- Oferte alternative: se interzice depunerea ofertelor alternative.
- Divizarea pe loturi: Nu este cazul.
- NU se acceptă oferte parțiale.
- a) Documentația pentru elaborarea și prezentarea ofertei: disponibilă în format electronic pe web site scoala_182_bucuresti@yahoo.com și/sau în format tipărit la secretariatul unitatii de invatamant din București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26.
Persoană de contact: Nicoleta Tudorache, tel: 021 6674540
- b) Documentația este disponibilă începând cu data de 06.2024
- Adresa la care trebuie transmise sau depuse ofertele: Mentionam ca ofertele tehnice si financiare se vor depune la sediul Autorității Contractante situat in București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26, până la data de 14.06.2024, ora 1600.
- Limba în care trebuie redactate ofertele: limba română.
- a) Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: reprezentanții autorizați ai ofertanților. Fiecare reprezentant va prezenta, în mod obligatoriu, o împuternicire din partea conducătorului firmei ofertante, în care se vor preciza limitele competenței sale.
- b) Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 06.2024, ora 17:00, la sediul Autorității Contractante din București, sector 1, str. Amintirii, nr. 26. Reprezentanții ofertanților ce vor să participe la sesiunea de deschidere a ofertelor trebuie să aibă o Împuternicire din partea entității pe care o reprezintă, Împuternicire în care să fie menționat numele persoanei care participă la deschidere. Împuternicirea trebuie să fie ștampilată și semnată în original, iar reprezentantul trebuie să aibă asupra lui un act de identitate. Nu se solicită ca Împuternicirea să fie legalizată de un notar public.
- Modalitatea principală de finanțare: bugetul local.
- Descrierea tehnică detaliată a lucrarilor ce vor fi ofertate, precum și alte informații considerate semnificative pentru evaluarea corespunzătoare a propunerii tehnice, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini din documentația de atribuire.
- Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile de la data limită de depunere a acesteia.
- Criteriul de atribuire a contractului va fi: pretul cel mai scazut/oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
- Condiții de participare:
- Certificat constatator, în original, sau copie lizibilă care să conțină mențiunea ”conform cu originalul” emis de Oficiul Registrului Comerțului, din care să rezulte domeniul de activitate principal și domeniile secundare, precum și codurile CAEN aferente acestora.
- Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 din Legea nr. 98/2016.
- Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 din Legea nr. 98/2016.
- Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 167 din Legea nr. 98/2016.
- Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 59 și 60 din Legea nr. 98/2016.
- Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SEAP. Achizitia directă se va finaliza prin SEAP.
Director Responsabil achiziții publice
Maria Nicolae Nicoleta Tudorache
De asemena vă punem la dispoziție următoarele documente necesare participării:
Model Contract de lucrari PROCES Verbal de vizitare amplasament
Formular nr. 1 – Declarație art. 164 Formular nr. 5 – Declarație experiență similară
Formular nr. 2 – Declarație art. 165 Formular nr. 6 – Scrisoare de înaintare
Formular nr. 3 – Declarație art. 167 Formular nr. 7 – Formular de ofertă
Formular nr. 4 – Declarație art. 59 si 60